برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1403/01/18 - 07:43
  • - تعداد بازدید: 234
  • - تعداد بازدیدکننده: 230
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مستند سازی

دوره آموزشی مجازی آشنایی با الزامات و مستندسازی براساس استاندارد ISO/IEC17025 برگزار می‌شود

گروه ارزیابی و نظارت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، کارگاه آموزشی مجازی آشنایی با الزامات و مستندسازی بر اساس استاندارد ISO/IEC17025 را روز سه شنبه مورخ 28 فروردین‌ماه 1403 برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، یکی از الزامات ارائه خدمات آزمایشگاهی کارآمد و کیفی، استقرار استانداردهای مرسوم آزمایشگاهی است که ISO/IEC17025، یکی از شناخته‌ شده‌ترین و مهم‌ترین این استانداردها به شمار می‌رود.

شناخت الزامات، ویژگی‌ها، چگونگی اجرا و نکات مربوط به این استاندارد، از ضروریاتی است که کارشناسان آزمایشگاه‌ها لازم است با آن‌ها آشنایی داشته باشند. بر این اساس و با هدف آشنایی کارشناسان و ارتقای دانش و مهارت مدیران کیفیت و کارشناسان و فناوران، گروه ارزیابی و نظارت ستاد ویژه توسعه فناوری‌های نانو و میکرو با همکاری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی کارگاه آموزشی آشنایی با الزامات و مستندسازی بر اساس استاندارد ISO/IEC17025 را 28 فروردین‌ماه جاری برگزار می‌کند.

از سرفصل‌های این کارگاه می‌توان به مقدمه تایید صلاحیت، دامنه کاربرد و مراجع استاندارد، تشریح الزامات عمومی، ساختاری، منابع، فرایند و الزامات سیستم مدیریت اشاره کرد.

مدیران و کارشناسان آزمایشگاه‌های اندازه‌گیری و تعیین مشخصات مواد و محصولات مخاطبین این دوره آموزشی هستند و هزینه ثبت نام در دوره با حمایت ویژه ستاد توسعه فناوری نانو مبلغ 6 میلیون ریال (معادل ششصد هزار تومان) در نظر گرفته شده که مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی برای استفاده از حمایت آموزشی و حضور در این دوره می‌توانند مشخصات این کارگاه آموزشی و فهرست افراد متقاضی شرکت در کارگاه را در قالب نامه رسمی از طریق بخش درخواست حمایت (کارتابل آزمایشگاه)، به شبکه ارسال نموده و تا سقف حمایت مصوب شبکه از اعتبار آموزشی مصوب بهره‌مند گردند. شایان ذکر است ثبت نام در این کارگاه آموزشی از روز شنبه 18 فروردین‌ماه ساعت 9 صبح آغاز خواهد شد و تا تکمیل ظرفیت کارگاه، ادامه خواهد داشت.

 

 

علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام به آدرس https://eseminar.tv/wb136417 مراجعه نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ 66120378-021 (خانم امینی) تماس بگیرند.

  • گروه خبری : گروه های محتوا,آخرین اخبار
  • کد خبر : 4197
کلمات کلیدی
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

تنظیمات قالب