برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1402/09/07 - 09:06
  • - تعداد بازدید: 372
  • - تعداد بازدیدکننده: 365
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
برگزاری دهمین نشست سراسری مدیران مراکز

برگزاری دهمین نشست سراسری مدیران مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

دهمین نشست سراسری مدیران شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با حضور روسای آزمایشگاه های عضو این شبکه و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران، روز یکشنبه ۵ آذر ماه ۱۴۰۲ برگزار شد. این نشست با هدف بررسی عملکرد آزمایشگاه‌ها، نیازها و نحوه ارائه خدمات جدید و تقدیر از مدیران آزمایشگاه‌هایی که در طول مدت یک‌سال گذشته عملکرد مطلوبی داشته اند، به عمل آمد.

دکتراسدی‌فرد، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی کشور ضمن قدردانی از زحمات معاون علمی ،فناوری و اقتصاد دانش بنیان در خصوص افزایش بودجه شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی و اعتبارات ویژه‌ برای پژوهش‌های نیازمحور فناورانه،  افزود   در سال ۱۴۰۲ علاوه بر اعتبارات عمومی باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی ویژه اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی که به صورت فصلی ارائه می‌شود، اعتبارات جدید مبتنی بر فعالیت‌های برنامه‌محور در حوزه توسعه فناوری و همچنین خروجی فعالیت‌های پژوهشی نیز ارائه شد.

دکتر حلاج ، سرپرست  آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی ارومیه  ضمن شرکت در این  رویداد سالانه، به تعامل و گفتگو با دیگر مدیران عضو شبکه جهت اطلاع از تازه‌ترین اقدام‌ها، دستاورد‌ها و تجربه‌هایشان و آشنایی با ظرفیت‌ها و توانمندی های سایر آزمایشگاه ها پرداخت. همچنین ایشان با بیان دغدغه‌ها و چالش‌های موجود در آزمایشگاه جامع دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برای مسئولین شبکه توانستند موافقت آنها را برای تامین بخشی از بودجه تعمیر تجهیزات آزمایشگاه جامع جلب کنند.

https://labsnet.ir/news/70100/

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 767
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب